نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

برچسب ها: 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, - 18:4


Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

 

برچسب ها: 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, - 17:40

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, - 17:32

EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft  یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه ۶٫۰۰ این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه بود که در نسخه ۷٫۰۰ این برنامه ، این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از ۹ دقیقه و ۵ ثانیه به ۱ ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف ۲۴۸ گیگابایت یا ۲,۱ میلیون خط)

 


برچسب‌ها:

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, - 17:18

Light Image Resizer نرم افزاری بسیار کاربردی جهت تغییر اندازه عکس ها به صورت همزمان در کنار قابلیت تبدیل فرمت و قرار دادن واترمارک برای روی عکس ها می باشد. این نرم افزار کاربردی میتواند به صورت همزمان صدها عکس را تغییر اندازه دهید. یکی از مشکلاتی که کاربران در تغییر اندازه گروهی عکس ها دارند ، مسئله تناسب بین طول و عرض عکس ها و احیاناً متفاوت بودن اندازه طول و عرض در عکس ها می باشد. اما این نرم افزار به صورت هوشمند این مشکل را برطرف می نماید و به صورت هوشمند و متناسب نسبت به تغییر طول یا عرض اقدام می نماید. همچنین قابلیت تغییر اندازه درصدی عکس ها نیز تعبیه شده است. در زمینه تبدیل فرمت همزمان ، نرم افزار میتواند در حین تغییر اندازه به تغییر فرمت عکس ها اقدام کند. قرار دادن واترمارک نیز جهت حفظ کپی رایت عکس ها به صورت همزمان با تغییر اندازه و تغییر فرمت امکان پذیر خواهد بود. فرمت هایی نظیر BMP, JPG, GIF, PNG, TIF, PDF, PSD, PCX, TGA نیز پشتیبانی شده اند.


برچسب‌ها:

دانلود نسخه فشرده بازی Arma 3

دسته بندی : <-CategoryName->

بازی Arma Tactics سبک خاصی (Military simulation, tactical shooter) دارد. یک بازی دنیای آزاد اکشن اول شخص است که توسط Bohemia Interactive عرضه شد. یعنی فرد بازی کننده در عین حال که در صحنه نبرد بازی شرکت می کند، تاکتیک های جنگی را نیز باید مدیریت کند. بازیکن باید تاکتیک ها و تصمیماتی را اتخاذ کند که با ماموریت های بعدی بازی در ارتباط باشد و بتواند با کمترین تلفات و خسارات از طریق اختفا و حمله به دشمن امتیاز کسب کند. سلاح های پیشرفته بازی زمانی بهترین کارایی را دارند که بازیکن تصمیمات مناسبی بگیرد. با هر پیشرفت در بازی و رفتن به مرحله بعد سلاح های جدیدی اضافه می شود. داستان بازی در سال ۲۰۳۰ میلادی رخ خواهد داد و درباره جنگ میان،ارتش ناتو در اروپا با ارتش متحد کشورهای شرقی جهان خواهد بود. محیط های بازی بسیار زیاد و جذاب است. هدایت پهپادها ، انجام بمباران از طریق پهپادها ، پشتیبانی از نیروها و کاور کردن آن ها ، به کارگیری موشک های پاتریوت و ضد موشک ، هدایت انواع هلیکوپتر مثل کبری و هواپیما ، ماموریت در دریا و زیر آب ، نابودی پایگاه های دشمن ، عملیات های هوایی و... از موارد موجود در بازی است.

 

 


برچسب : دانلود نسخه فشرده بازی Arma 3دانلود نسخه فشرده بازی Arma IIIدانلود Arma 3دانلود Arma IIIبازی Arma 3بازی Arma IIIArma 3Arma IIIدانلود رایگان بازی Arma 3دانلود رایگان بازی Arma IIIدانلود کامپیوتری بازی Arma 3دانلود کامپیوتری بازی Arma IIIبازی کامپیوتری Arma 3بازی کامپیوتری Arma IIIبازی Arma 3 برای PCبازی Arma III برای PC

 

 

برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | سه شنبه 1 مهر 1392برچسب:, - 21:42

 

Tangled BDRip (2010) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 720p می باشد|

 

 

 

نام انیمیشن: Tangled – گیسو کمند

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

حجم: ۶۴۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

دوبله فارسی

مدیر دوبلاژ: مهرداد رئیسی

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن فوق العاده زیبا و دیدنی گیسو کمند (Tangled) داستان شاهزاده ای می باشد که در قلعه خود اسیر شده. ناگهان این شاهزاده زیبا روی که دارای گیسوانی بسیار بلند می باشد ، عاشق پسری شده که سارق بوده و تنها راه رسیدن به این پسر ، فرار از قصر می باشد و …

 

 

 

نمونه کیفیت (برای مشاهده کیفیت واقعی ، بر روی عکس کلیک کنید) :

Tangled Screenshot دانلود دوبله فارسی انیمیشن گیسو کمند Tangled 2010

 

caution دانلود دوبله فارسی انیمیشن گیسو کمند Tangled 2010 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

برچسب ها: ,,


برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, - 19:53

 

Brave (2012) BDRip 1080p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت BDRip 1080p می باشد|

 

 

 

نام انیمیشن: Brave – دلیر

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۱٫۲ گیگابایت

کیفیت: BDRip 1080p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: این انیمیشن درباره ی یک شاهزاده خانم به نام "مریدا" است. "مریدا" علاقه فراوانی به تیراندازی دارد ولی خانواده او با این کارش مخالف هستند از این رو وی در یک روز از خونه فرار می کند و به دنبال سرنوشت زندگی اش می رود و در این راه به طور کاملا اتفاقی باعث ایجاد شورش در قلمرو پدرش می شود و…

 

caution دانلود دوبله گلوري انیمیشن دلیر Brave 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

برچسب ها: ,

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, - 19:38

 

Hotel Transylvania (2012) BDRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با ۲ کیفیت HD 1080p و HD 720p می باشد|

 

 

نام انیمیشن: Hotel Transylvania – هتل ترانسیلوانیا

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۱ دقیقه

حجم: ۶۳۱/۱۵۱۴ مگابایت

کیفیت: BDRip 1080p/720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: هیولاها سالهاست که از ترس انسان ها خواب و خوراک ندارند. کنت دراکولا هتلی مخصوص هیولاها می سازد که بدون نگرانی می توانند در آنجا اقامت داشته باشند اما با ورود یک انسان همه چیز بهم می ریزد….

 

 

caution دانلود دوبله فارسی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا   Hotel Transylvania 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

برچسب ها: ,

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, - 19:12

آخرین مطالب

» دانلود فیلم The Expendables 3 2014 ( 1393/05/04 )
» دانلود بازی کشیشِ قاتل: پرچم سیاه - Assassins Creed IV Black Flag PC Game ( 1388/08/22 )
» دانلود بازی Battlefield 4 برای PC ( 1392/8/9 )
» دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC ( 1392/8/6 )
» دانلود بازی Shadow Warrior برای PC ( 1387/7/24 )
» دانلود دوبله فارسی انیمیشن دانشگاه هیولاها – Monsters University 2013 ( 1392/7/24 )
» دانلود سریال افسانه ی بروس لی دوبله فارسی ( 1388/07/22 )
» تاریخ انتشار بازیها ( 1388/07/09 )
» دانلود بازی Grand Theft Auto V برای ps3 ( 1387/7/7 )
» دانلود بازی Grand Theft Auto V برای xbox360 ( 1387/7/7 )
» دانلو سریال جومونگ 1 دوبله فارسی ( 1392/7/6 )
» دانلود نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۳ – Microsoft Office Professional Plus 2013 ( 1392/7/4 )
» دانلود نسخه فشرده بازی PayDay 2 ( 1392/7/4 )
» دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC ( 1392/7/4 )
» دانلود بازی Rayman Legends برای PC ( 1392/7/4 )
» دانلود بازی Castle of Illusion برای PC ( 1392/7/4 )
» مترجم قدرتمند متن به نام Ace Translator 9.0.1.602 ( 1392/7/4 )
» دانلود آپدیت های ۱ تا ۳ و تمامی DLC های بازی Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack ( 1392/7/4 )
» دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition برای PC ( 1392/7/3 )
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

لینکستان

نویسندگان

اَبر برچسبها

ADS

درباره ما