Gladiators of Rome BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

 

نام انیمیشن: Gladiators of Rome – گلادیاتورهای دست و پا چلفتی

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

حجم: ۵۱۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

IMDB

خلاصه داستان: تیمو جوانی دست و پا چلفتی است که هیچ علاقه ای به گلادیاتور شدن ندارد. اما به اجبار عموی ناتنی خود تحت آموزش قرار می گیرد تا گلادیاتور شود. او برای اینکه بتواند به اهداف خود برسد و قهرمان شود از شهر خارج شده و خود را با تمرینات سخت برای مسابقات آماده می کند و …


caution دانلود دوبله فارسی انیمیشن گلادیاتورهای دست و پا چلفتی – Gladiators of Rome 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

برچسب ها: ,


برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, - 18:42

دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

دسته بندی : <-CategoryName->

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

Total War: ROME II PC-RELOADED

 

 

 


برچسب‌ها:

 

Resident Evil: Damnation BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

 

 

نام انیمیشن: Resident Evil: Damnation – اهریمن درون: نفرین ابدی

ژانر: انیمیشن، اکشن، ترسناک

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

حجم: ۶۸۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: نیروهای ویژه برای بررسی صحت و سقم اخبار استفاده از سلاح های بیوارگانیک به کشوری در اروپای شرقی نفوذ می کنند ولی بلافاصله پس از نفوذ ایشان دستور عقب نشینی صادر می شود و …

 

caution دانلود دوبله فارسی انیمیشن اهریمن درون: نفرین ابدی – Resident Evil: Damnation 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, - 18:24

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.

 


برچسب‌ها:

بازی آنلاین رانندگان حرفه ای 2

دسته بندی : <-CategoryName->

بازی رانندگان حرفه ای دو نسخه جدید بهمراه میلیونها تومان پاداش نقدی و غیرنقدی را هم اکنون آغاز کنید! مدرنترین بازی ماشینی روز دنیا، سرور جدید رانندگان حرفه ای 2 آغاز شده است. در کنار هزاران بازیکن دیگر رقابت کنید و از جوایز روزانه، هفتگی و ماهانه بهره مند شوید.
در کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید، اولین اتومبیل خود را بوسیله پاداش ثبت نام در سرور خریداری کنید، رقابت را آغاز کنید. خرید اتومبیلهای اسپورت و کلاسیک، ارتقا اتومبیل، قطعات مدرن در بازی رانندگان حرفه ای در دسترس شما میباشد.بازی رانندگان حرفه ای 2 کاملا رایگان است، بازی کنید و پاداش دریافت کنید!
جایزه نفر اول سرور یک دستگاه Samsung GALAXY Tab!


برچسب‌ها:
نویسنده: Mohammad & Hamidreza | دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, - 18:7

بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

Freemake Video Converter نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود. در ادامه مطلب لیست کامل فرمت های ورودی و خروجی را آورده ایم. این نرم افزار در تبدیل فرمت از دو تکنولوژی  CUDA و DXVA برای افزایش سرعت در تبدیل فرمت استفاده میکند. تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل نظیر  iPod, iPhone, iPad, PSP, Android نیز در زمره تواناهایی این نرم افزار محسوب می شود. دیگر ابزار مهم نرم افزار که شاید مهم باشد ، امکانات در زمینه چرخش ویدیوها ، بریدن ، چسباندن و کاهش حجم آنها می باشد که مسلما در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و صوتی میتواند کارامد باشد و تمامی نیازهای کاربر را رفع کند. چسباندن زیرنویس های SSA/SRT/ASS به فیلم ها نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم کیفیت صوت و تصویر و بیت ریت ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز در نرم افزار میسر خواهد بود. در زمینه رایت ، نرم افزار میتواند ویدیوها را با فرمت بلو-ری برروی دیسک های بلو-ری رایت نماید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که ویدیوها را تا سقف ۲۰ ساعت برروی لوح های فشرده dvd معمولی و تا سقف ۴۰ ساعت برروی لوح های فشرده دوطرفه dvd رایت کند و این یعنی رد کردن محدودیت هایی که در زمینه رایت ویدیو برروی لوح های فشرده لحاظ شده است. ساخت اسلایدشو استفاده از عکس ها و صوت و ویدیو و ذخیره انها نیز از توانای های مهم این نرم افزار در کنار قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت های اینترنتی مانند یوتوب ، گوگل ، فیس بوک و… می باشد. در ادامه مطلب با امکانات جزئی نرم افزار آشنا شوید.

 

 

برچسب ها: ,


برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, - 17:57


FormatFactory نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان و کارا برای تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی و همچنین عکس ها می باشد. در واقع این نرم افزار مبدل مالتی مدیا می باشد و میتواند انواع فرمت های مالتی مدیا را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن نرم افزاری کامل برای rip انواع لوح های فشرده صوتی و تصویری audio dvd و video dvd می باشد و این نوع لوح های فشرده را به فرمت های معمول مالتی مدیا تبدیل و روی هارد دیسک کپی می نماید. عملکرد اصلی نرم افزار در حوزه تبدیل فرمت است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری و عکس آنها را به یکدیگر تبدیل می نماید. فرمت های ویدویی نظیر  MP4/3GP/MPG/AVI/WMV/FLV/SWF و MP3, AVI, 3GP, MKV, MOV, MMF, AMR, M4A, MP2, ICO, TIF, PCX, TGA و صوتی MP3/WMA/AMR/OGG/AAC/WAV و عکس JPG/BMP/PNG/TIF/ICO/GIF/TGA و… توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. همچنین فرمت های خاص rmvb نیز در این نرم افزار مورد پشتیبانی قرار گرفته اند. در کنار این قابلیت ها نرم افزار میتواند روی فیلم ها و عکس ها واترمارک قرار دهد و همچنین حجم فایل ها را کاهش دهد و ویدیوهای خراب را تا حدودی تعمیر نماید. در نسخه جدید این نرم افزار با ویندوز ۸ نیز سازگاری یافته است. 

 

برچسب ها: 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, - 17:47


Gom Player نرم افزاری رایگان محصول شرکتی کره ای به نام Gretech می باشد که باتوجه به سابقه و قابلیت هایش توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب نماید. این نرم افزار پخش کننده فایل های مالتی مدیا و مخصوصاً فایل های ویدیویی به راحتی و بدون دردسر و استفاده بیش از حد منابع سیستمی ، فایل های مالتی مدیا ویدیویی نظیر flv,mp4, mov, mpg, ts, avi, divx, asx, wmv, m4v, dat, ifo, vob, 3gp/3gp2, rm/rmvb, mkv, ogm را نمایش خواهد داد. همچنین میتواند فایل های صوتی نظیر mp3, .m4a, .aac, .ogg را نیز پخش کند. یکی از مهمترین گزینه های مهم کاربران ایرانی جهت نرم افزار پلیر ویدیویی،پشتیبانی از زیرنویس فارسی است که این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های زیرنویسی نظیر .smi, .srt, .rt, .sub (with IDX) این امکان را به خوبی فراهم آورده است. یکی دیگر از قابلیت های جالب نرم افزار زمانی مشخص می شود که فرمت و کدک خاصی از نرم افزار قابل پخش نیست. در این زمان نرم افزار به کاربر کمک می نماید تا کدک مورد نظر را یافته و با نصب آن نسبت به پخش آن ویدیو اقدام کند. قابلیت های دیگری نظیر عکس گرفتن از صحنه فیلم ها،ضبط صدای فیلم و ذخیره سازی جداگانه آن،افکت های ویدیویی،کنترل سرعت پخش ویدیو و قابلیت تغییر ظاهر و پوسته نرم افزار از دیگر امکانات این پلیر رایگان و قدرتمند می باشد.

 

برچسب ها: 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, - 17:29

JetAudio نرم افزاری بسیار نام آشنا در زمینه پخش موزیک و فیلم و ویدیو می باشد و با توجه به دیگر امکاناتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد ، اکثر کاربران بعد از نصب ویندوز یکی از اولین نرم افزارهایی که نصب می نمایند JetAudio  خواهد بود. این نرم افزار در زمینه پخش و نمایش فایل های مالتی مدیا (صوتی و تصویری) بسیار کامل است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های معمول دنیای فایل های چند رسانه ای بدون هیچ مشکلی را برای کاربران به وجود نخواهد آورد. ظاهری زیبا و کاربرد پذیر در کنار قابلیت نمایش دادن زیرنویس های فارسی برای ویدیو و امکانات فراوان از JetAudio  نرم افزاری محبوب ساخته است. قابلیت تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی به یکدیگر از دیگر امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. به طوری که نرم افزار میتواند به راحتی و با امکانات و جزئیات فراوان ویدیوها و فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل نماید. تنظیمات کیفیت صدا و تصویر نیز به سادگی امکان پذیر است. قابلیت rip نمودن سی دی های صوتی در کنار قابلیت رایت سی دی های صوتی نیز از جمله امکانات تکمیلی نرم افزار است. قابلیت های ضبط و میکس صدا و همچنین بریدن قسمت های دلخواه صدا و صوت و همچنین قابلیت ویرایش تگ ها از امکانات پخش صوتی نرم افزار JetAudio می باشد.

 

برچسب ها: 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, - 17:18

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

برچسب ها: ,


برچسب‌ها:
ادامه مطلب ... نویسنده: Mohammad & Hamidreza | دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3,7,0,107, - 16:45

آخرین مطالب

» دانلود فیلم The Expendables 3 2014 ( 1393/05/04 )
» دانلود بازی کشیشِ قاتل: پرچم سیاه - Assassins Creed IV Black Flag PC Game ( 1388/08/22 )
» دانلود بازی Battlefield 4 برای PC ( 1392/8/9 )
» دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC ( 1392/8/6 )
» دانلود بازی Shadow Warrior برای PC ( 1387/7/24 )
» دانلود دوبله فارسی انیمیشن دانشگاه هیولاها – Monsters University 2013 ( 1392/7/24 )
» دانلود سریال افسانه ی بروس لی دوبله فارسی ( 1388/07/22 )
» تاریخ انتشار بازیها ( 1388/07/09 )
» دانلود بازی Grand Theft Auto V برای ps3 ( 1387/7/7 )
» دانلود بازی Grand Theft Auto V برای xbox360 ( 1387/7/7 )
» دانلو سریال جومونگ 1 دوبله فارسی ( 1392/7/6 )
» دانلود نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۳ – Microsoft Office Professional Plus 2013 ( 1392/7/4 )
» دانلود نسخه فشرده بازی PayDay 2 ( 1392/7/4 )
» دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC ( 1392/7/4 )
» دانلود بازی Rayman Legends برای PC ( 1392/7/4 )
» دانلود بازی Castle of Illusion برای PC ( 1392/7/4 )
» مترجم قدرتمند متن به نام Ace Translator 9.0.1.602 ( 1392/7/4 )
» دانلود آپدیت های ۱ تا ۳ و تمامی DLC های بازی Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack ( 1392/7/4 )
» دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow – Ultimate Edition برای PC ( 1392/7/3 )
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

لینکستان

نویسندگان

اَبر برچسبها

ADS

درباره ما